Just another weblog :)

Ninge ca-n povesti !


              Ningee…ninge incet si linistit..fiecare fulg se aseaza cuminte si te asteapta parca sa te bucuri de frumusetea lui. A inceput din nou sa ninga si seara sa se lase….incet… incet  intunericul ne cuprinde si ne lasa doar sa simtim atingerea rece a fulgilor de nea. Am stat lipita de geam privind linistea ce se asternea afara si ma gandeam la tine. Am inchis ochii pentru un minut si ti-am simtit caldura ta langa mine si asta m-a impins sa fug, sa fug ca sa ma bucur de minunata liniste a serii sub ploaia marunta de fulgi. In plina noapte, in mijlocul strazii, sub felinarele ce imprastiau o lumina calda m-am lasat acoperita de ninsoarea rece si ascultand vantul cu ochii inchisi….imi imaginam ca esti langa mine …si… suntem doar noi doi. Te-am strigat in gand si parca …cu fiecare fulg ce imi atingea fata te simteam pe tine si mangaierea ta…fiecare fulg ce se topea pe buzele mele ma facea sa gust din amintirea sarutului tau. In acea seara doar vantul m-a tinut in brate si nu mi-a dat drumul pana nu mi-a asezat toti fulgii in parul meu lung………am zambit…am alergat singura printre milioanele de stelute albe ce cadeau si m-am bucurat de noaptea aceea in care…………………..ningea ca-n povesti……………………………

Lasă un comentariu