Just another weblog :)

ploi de vara…


Totul in jur miroase a liliac.


       Inchide ochii si lasa-te purtat de mireasma liliacului ce tocmai a inflorit atins de ploia calda.

       Ploua, ploua cu stropi mari si calzi, e o ploaie de vara care vine si trece lasand in urma ei doar viata. Vad cum picaturile ating fruzele verzi, le mangaie apoi dispar lasand natura sa se bucure. M-am plimbat prin gradina bunicii mele, prin iarba ce imi ajungea pana la genunchi iar ploaia ce  tocmai cazuse a lasat mici picaturi reci ce imi atingeau picioarele si simteam cum pamantul ud sub talpile mele…invie.

     Ai simtit natura, dupa ce ploaia a lasat-o singura? Atinge boabele de roua ce acopera floarea de liliac violet, simte mireasma lacrimioarelor si lasa-te purtat de puritatea lor in lumea culorilor de vara.


Comments on: "ploi de vara…" (2)

  1. It is best to participate in a contest for among the best blogs on the web. I’ll suggest this web site!

Lasă un răspuns

