Just another weblog :)

pictura si …..dans:)


Comments on: "pictura si …..dans:)" (20)

  1. Cu adevarat impresionant!

  2. imi place. si eu am pictat pe peretii unei gradinite. imagini din povesti

  3. Frumos din now 😀

  4. Frumos. Interesant si sloganul.

  5. live unde? unde este in on? yo sunt din onesti 😀

    • aaa.. din onesti?foarte frumos orasul…….pai cand o sa treci prin bacau poti sa le vezi pe holurile liceului spotiv…………….iti pot arata lucrarile….:)

  6. Frumusețea unei picturi o recunosc după timpul în care stau să o privesc.. deja dau zoom la fotografia cu peretele pe care l-ai pictat de vreo 10 minute:) Felicitări !

  7. Iti mai pot folosi pozele pt noul meu postat , sincer a meritat , la multi lea placut talentul tau 😀

  8. Finish sper sa iti placa la fel cum ti-a placut si anterior..thx si o seara frumoasa.

  9. Imi place , frumos talent.

  10. Ungureanu said:

    Am vazut aceste „dovezi” asa cum a numit Rafael, tipul de unde am luat link-ul tau , siner a meritat sa intru , merita vazut acest talent .

  11. Ma bucur ca ti-a placut , si eu mai am ceva cu desenul , pictatul , cand eram mai mic mai pictam ma descarcam , dar acum timpul nu mai imi da pace … si chiar aveam talent.
    Este un program special , asa le-am modificat . . . O zi frumoasa .

    • te inteleg perfect cand e vorba de timp dar sa sti ca atunci cand ai o problema te linistesti cel mai usor desenand, creand ceva…crede-ma:)………talentul nu se pierde asa ca ai putea din cand in cand incerca sa pictezi din nou:)….nu ai ceva desenat de tine, as vrea sa vad?…………………multumesc pt infrumusetarea pozelor…o seara placuta….:)

  12. pe respectivul portativ este insirata o melodie anume…sau pur si simplu note pentru stare si atmosfera camerei

    • eu nu ma pricep la muzica asa ca am pictat doar notele care dadeau bine cu spatiul..:D…as fi vrut sa asez o melodie acolo, dar nu s-a putut asa ca am folosit notele cele mai frumoase pentru a decora peretele acela…..:)

  13. Dani truta said:

    Am dat din intamplare peste blogul acesta din care m-am si inspirat pentru urmatorul meu corp de iluminat.Tineresc,plin de viata,unic!

Lasă un răspuns

