Just another weblog :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comments on: "arta si sport……pictura murala……" (19)

  1. Spor la treaba! Ca talent se vede ca ai de la Mama Natura!

  2. Hmm, pictura e super. Felicitari!

  3. Foarte frumoasa compozitia , imi aminteste cu drag de anii in care am pictat si eu diferite locatii din Deva si nu numai 🙂 Intr-un an am pictat impreuna cu mai multi colegi coridoarele salii sportului din Deva , a fost o experienta de neuitat , din pacate nu am poze de atunci !Numai bine si mult spor in continuare !

  4. WOW PREA TARE,ITI POT LUA O POZA SI SA O PUN PE BLOGUL MEU .IMI PLACE TARE MULT.

  5. ionutz4all said:

    au iesit super desenul cu fotbalistul de pe peretele ala

  6. Am terminat acel postat ,sper sa iti placa,daca e ceva care nu iti convine sau scris gresit anuntama si o voi rezolva.RESPECT RAFAEL :d

  7. am vazut desenele pe un alt blog,imi place 😀

  8. tALENT mARE

  9. Foarte frumos a ieşit totul. Felicitări!

  10. […] Arta si sport……pictura murala…… Sun Jun 27, 2010 13:15 pm […]

  11. Wow… Foarte, foarte frumos! Felicitari!

  12. Esti tare, blondo! Felicitari!

  13. 1. Le schitezi din creion inainte ?
    Aia cu portativul si tema muzicala e belea rau de tot , incerca sa le faci si pe panza , ar da bine de tot intr-o casa moderna ! Felicitari !

Lasă un răspuns

