Just another weblog :)


  • “Sa nu lasi sa treaca peste tine ceea ce vezi, ci sa vezi singur, sa cauti, sa simti, sa recunosti si sa traiesti…ceea ce vezi!”( Josef Albers)

  • Mi-e dor…..

stau cu laptopul in brate pe canapea, incerc sa scriu……ridic ochii si prin geamul din fata mea ziua isi da intalnire cu noaptea, e un moment unic din zi cand totul incepe sa paleasca in jurul tau, cand se formeaza umbrele, cand ziua vrea sa lase loc inserarii. Imi place foarte mult acest moment asa ca admirand linistea ce se lasa incet afara ascult o melodie lenta, ce iti da sentimentul acela plin de dragoste si ma gandesc la tine. Oricine ai fi tu….

Mi-e dor de tine, mi-e dor sa iubesc, mi-e dor sa simt cum mi se umple sufletul de dragoste, mi-e dor sa rad si sa fiu fericita, mi-e dor sa fiu libera, mi-e dor sa simt acea libertate pe care o traiesti atunci cand vezi rasaritul intr-o zi de vara pe un varf de deal stand in roua diminetii cu picioarele goale. Senzatia aceea nu o poti uita niciodata mai ales ca se impleteste cu bucuria ce iti inunda sufletul la vederea soarelui, cu aerul acela curat si rece pe care il respiri in momentele acelea, cu senzatia aceea nemaipomenita in care simti sub talpile tale goale iarba verde si plina de picuri de roua, te lasi parca invaluita de linistea primei raze de soare ce apare inconjurata de mii de culori si te incalzeste usor …. ti se pare ca ceea ce traiesti e un vis.

Stand in varful dealului, in iarba uda poti vedea cum totul se trezeste , incepi sa auzi cum gandaceii se plimba prin iarba…iar undeva in departare un cocos incepe sa dea buna dimineata….totul parca se trezeste si incepe o noua zi iar de acest lucru iti poti da seama cel mai bine atunci cand vezi  batranelul cu fata plina de riduri incercat de greutatile vietii dar cu o licarire speciala  in ochi  unde se poate observa linistea, simplitatea, bunatatea si bucuria inceperii unei  zi frumoase in care poate sa munceasca pamantul. De toate astea mi-e dor si inca de multe altele.

Comments on: "Colţul meu….. de linişte…" (3)

  1. La multi ani, Isabella!

    Imi place mult titlul „Coltul meu… de liniste” . Ce frumos suna!
    Se vede ca ai suflet de artist nu numai din ceea ce pictezi ci si din sensibilitatea cu care scrii. Am trecut sa vad ce mai faci. 🙂

    Sa fii iubita, Isabella!

  2. Thanks for another informative web site. Where else could I get that type of info written in such an ideal way? I’ve a project that I am just now working on, and I have been on the look out for such info.

Lasă un răspuns

